Wysokie osiągi, wysokie przebiegi. Wysokie osiągi, bezpieczeństwo i komfort jazdy – to filozofia, z którą formujemy nasze opony. Wzór bieżnika Zazębiające się rowki Zazębiające się zewnętrzne rowki opony Ventus S1 evo3 zapewniają przyczepność na mokrej nawierzchni i zapobiegają akwaplanacji.
dzięki temu nadzwyczajnie spisuje się równocześnie w trakcie jazdy w deszczu choćby na zakrętach, jak i po suchej nawierzchni. Nieelastyczne żebro barkowe szerokie i sztywne zewnętrzne żebro barkowe, miejsce w którym koncentrują się siły oddziaływujące na oponę.
idealna przyczepność i wysoka trwałość opony dzięki opasaniu usztywnionemu włóknem aramidowym. 15% lepsze osiągi na suchej nawierzchni względem poprzedniego modelu. Centralna część opony Dzięki powiększeniu liczby wewnętrznych klocków poprawiono produktywność odprowadzania wody, co podniosło sprawność opon podczas jazdy i hamowania na mokrych nawierzchniach.
Zewnętrzna część opony Liczbę zewnętrznych klocków przypasowano tak, by zapewnić nieprzeciętną przyczepność podczas jazdy na zakrętach na suchej nawierzchni i zminimalizować poziom hałasu. Struktura opony Mieszanka gumowa nowoczesna technicznie mieszanka gumowa Aqua Pine jest tworzona na bazie żywicy drzew iglastych i oleju roślinnego.
Uodparnia to bieżnik na zniekształcenia, który dzięki temu gwarantuje jednostajny tor jazdy i znakomicie spisuje się na mokrych nawierzchniach. Opasanie z włóknem aramidowym Dzięki wzmocnieniu opona lepiej sprawuje się podczas ruszania i początkowego przyspieszania.
Zawinięta taśma na krawędzi opasania zwiększona odporność opasania. Opasanie z konkretnego drutu stalowego mocne opasanie, które doskonale pochłania energię uderzeń, powiększa odporność opony i udoskonala komfort jazdy.
Dwuwarstwowe usztywnienie z włókna Osnowa z włókna o podwójnej strukturze rozszerza twardość opony. Potężna stopka bez łączeń Wzmocnienie połączenia z obręczą uniemożliwia oderwanie opony od felgi choćby nawet przy gwałtownym ruszaniu.
HRS - Hankook Runflat System Z oponami typu Runflat samochód jest w stanie jechać z prędkością do 80 km/h, choćby gdy w wyniku uszkodzenia (przebicia) ciśnienie w oponie spadnie. Wysoce zalecany jest montaż systemu TPMS (Tire Pressure Monitoring System = system pilnujący ciśnienie w oponie), który analizuje zmiany ciśnienia i pomaga kierowcy adekwatnie zareagować w razie niebezpieczeństwa.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Hankook Ventus S1 Evo 3 K127B HRS (245/45 R18 100Y XL 4PR *, runflat SBL). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.