Dunlop SP WINTER SPORT 3D mocne strony: rewelacyjne prowadzenie na suchej nawierzchni rewelacyjna przyczepność na mokrych i suchych drogach oporność na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę dobre prowadzenie w każdych warunkach pogodowych genialne prowadzenie na suchej nawierzchni.
Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach niepodatność na zjawisko aquaplaningu dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem najróżniejszym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D idealnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni w trakcie zimy.
rewelacyjne prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D zastosowano technikę Dunlop Touch Technology. Udoskonala ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem.
Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D formuje jednakowy obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. Nadzwyczajna przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, zapewniając wyśmienitą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.
Na udoskonalenie przyczepności wpływa na dodatek równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. Wytrzymałość na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ błyskawicznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie powiększając niepodatność na zjawisko aquaplaningu.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje nad wyraz dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa.
Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR.
Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego postępowania. Mieszanka krzemionkowa.
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje niezwykle korzystną przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty wspaniałe hamowanie i przyspieszanie, spora przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.zalety znakomita stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
System przeróżnych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Różnorodne warianty lameli stosowane w oponach Dunlop, przypasowane do różnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.
Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i nowoczesne reagowanie.mocne strony istotnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Dunlop SP Winter Sport 3D (245/40 R18 97V XL AO). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.