Dunlop SP WINTER SPORT 3D zalety: świetne prowadzenie na suchej nawierzchni rewelacyjna przyczepność na mokrych i suchych drogach niepodatność na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę korzystne prowadzenie w każdych warunkach pogodowych wyśmienite prowadzenie na suchej nawierzchni.
Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach oporność na zjawisko aquaplaningu dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem różnorodnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D znakomicie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni podczas zimy.
rewelacyjne prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D zaimplementowano technologię Dunlop Touch Technology. Polepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem.
Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D generuje jednolity obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. Świetna przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, gwarantując świetną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.
Na poprawę przyczepności wpływa ponadto równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. Oporność na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ niezwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie zwiększając odporność na zjawisko aquaplaningu.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje wyjątkowo dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa.
Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w wydajny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR.
Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego nowoczesnania. Mieszanka krzemionkowa.
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje wyjątkowo prawidłową przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie, pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych szybkościach.mocne strony doskonała stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
System przeróżnych lamelek. Pogoda zimą może być nad wyraz różna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Różnorodne warianty lameli użytkowane w oponach Dunlop, dopasowane do najróżniejszych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.
Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na precyzyjniejsze i postępowe reagowanie.atuty znacznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Dunlop SP Winter Sport 3D (225/55 R16 95H AO), 523186. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.