Dunlop SP WINTER SPORT 3D atuty: rewelacyjne prowadzenie na suchej nawierzchni perfekcyjna przyczepność na mokrych i suchych drogach niepodatność na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę dobre prowadzenie w każdych warunkach pogodowych wyśmienite prowadzenie na suchej nawierzchni.
Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach oporność na zjawisko aquaplaningu prawidłowe prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem różnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D nieprzeciętnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni podczas zimy.
doskonałe prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D zastosowano technologię Dunlop Touch Technology. Ulepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem.
Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D kreuje jednakowy obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. Rewelacyjna przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje rozciągliwość w niskich temperaturach, gwarantując genialną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.
Na udoskonalenie przyczepności wpływa też równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. Niepodatność na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ momentalnego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie powiększając oporność na zjawisko aquaplaningu.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia wyjątkowo dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa.
Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego typu i zaopatrzonych w efektywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR.
Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego innowacyjnania. Mieszanka krzemionkowa.
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje bardzo korzystną przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety świetne hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych szybkościach.mocne strony idealna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie różnorodna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie oczekiwania. Najróżniejsze rodzaje lameli używane w oponach Dunlop, dostosowane do przeróżnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.
Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia precyzyjniejsze i progresywne reagowanie.zalety pokaźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sp winter sport 3d (275/35 r20 102w xl, ro1). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.