Dunlop SP WINTER SPORT 3D atuty: nadzwyczajne prowadzenie na suchej nawierzchni genialna przyczepność na mokrych i suchych drogach wytrzymałość na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę dobre prowadzenie w każdych warunkach pogodowych nadzwyczajne prowadzenie na suchej nawierzchni.
Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach oporność na zjawisko aquaplaningu prawidłowe prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem zróżnicowanym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D znakomicie radzi sobie na każdym typu nawierzchni podczas zimy.
nieprzeciętne prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D zastosowano technologię Dunlop Touch Technology. Ulepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem.
Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D kreuje jednolity obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. Idealna przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, zapewniając idealną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.
Na poprawę przyczepności wpływa też równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. Oporność na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ niezwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie zwiększając niepodatność na zjawisko aquaplaningu.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje bardzo dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa.
Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i wyekwipowanych w wydajny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR.
Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego innowacyjnania. Mieszanka krzemionkowa.
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje wyjątkowo prawidłową przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony znakomite hamowanie i przyspieszanie, pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych prędkościach.mocne strony perfekcyjna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być niezwykle zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Różne typy lameli stosowane w oponach Dunlop, dobrane do rozmaitych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.
Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na staranniejsze i progresywne reagowanie.zalety znacznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sp winter sport 3d (235/65 r17 108h xl, n0). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.