Dunlop SP WINTER SPORT 3D atuty: wyśmienite prowadzenie na suchej nawierzchni wyśmienita przyczepność na mokrych i suchych drogach wytrzymałość na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę prawidłowe prowadzenie w każdych warunkach pogodowych wyśmienite prowadzenie na suchej nawierzchni.
Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach niepodatność na zjawisko aquaplaningu prawidłowe prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem przeróżnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D wyśmienicie radzi sobie na każdym typu nawierzchni w trakcie zimy.
idealne prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D zaimplementowano technikę Dunlop Touch Technology. Udoskonala ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem.
Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D generuje jednakowy obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. Nadzwyczajna przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje rozciągliwość w niskich temperaturach, gwarantując znakomitą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.
Na ulepszenie przyczepności wpływa na dodatek równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. Oporność na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ bezzwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie zwiększając wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje niezwykle dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa.
Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR.
Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego progresywnania. Mieszanka krzemionkowa.
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje bardzo prawidłową przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety idealne hamowanie i przyspieszanie, szeroka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.zalety rewelacyjna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
System różnych lamelek. Pogoda zimą może być niezwykle przeróżna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Różne rodzaje lameli użytkowane w oponach Dunlop, przypasowane do zróżnicowanych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają produktywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co gwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.
Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i innowacyjne reagowanie.mocne strony istotnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Dunlop SP Winter Sport 3D (215/55 R17 98H XL AO). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.