Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, poprawiają odprowadzanie wody w trakcie jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Cechuje się ona również poprawioną trakcją podczas jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach oraz jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) obniża generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka ulepsza odprowadzanie wody i powiększa przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują ulepszone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka powiększa przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka polepsza odprowadzanie wody i zwiększa przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w kształcie piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko zwiększają początkowe tarcie, lecz także uzupełniającą trakcję gwarantując stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony poprawiają odprowadzanie wody i rozszerzają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w przypadku opon terenowych, boczne ścianki o sporych rowkach, ponadto udoskonalają przyczepność na lodzie i śniegu, a także powiększają skuteczność odprowadzania śniegu, a także trakcję na zaśnieżonych drogach.
technologia trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) proponuje głębokie, średnie i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami ulepszoną trakcję na lodzie/śniegu, w trakcie gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami udoskonaloną sztywność i efektywność opon na zakrętach.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla SNOW SV-3 155/80 R13 79 T. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.