Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, ulepszają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Znamionuje się ona w dodatku poprawioną trakcją podczas jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach i jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) obniża generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka udoskonala odprowadzanie wody i rozszerza przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują ulepszone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka powiększa przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka ulepsza odprowadzanie wody i zwiększa przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w kształcie piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko zwiększają początkowe tarcie, ale także dodatkową trakcję zapewniając stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony udoskonalają odprowadzanie wody i powiększają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w przypadku opon terenowych, boczne ścianki o sporych rowkach, ponadto ulepszają przyczepność na lodzie i śniegu, a także powiększają produktywność odprowadzania śniegu i trakcję na zaśnieżonych drogach.
technologia trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) oferuje głębokie, średnie i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami lepszą trakcję na lodzie/śniegu, podczas gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami udoskonaloną sztywność i skuteczność opon na zakrętach.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sv-3 205/55 r17 95 v xl 1 (rok 2022) - dostawa. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.