Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, ulepszają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Znamionuje się ona na dodatek poprawioną trakcją podczas jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach oraz jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) zniża generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka ulepsza odprowadzanie wody i zwiększa przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują lepsze odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka zwiększa przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka udoskonala odprowadzanie wody i powiększa przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w zarysie piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko rozszerzają początkowe tarcie, ale także uzupełniającą trakcję gwarantując stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony poprawiają odprowadzanie wody i rozszerzają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w przypadku opon terenowych, boczne ścianki o dużych rowkach, ponadto ulepszają przyczepność na lodzie i śniegu i zwiększają wydajność odprowadzania śniegu, a także trakcję na zaśnieżonych drogach.
technika trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) proponuje głębokie, przeciętne i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami udoskonaloną trakcję na lodzie/śniegu, w trakcie gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami ulepszoną sztywność i sprawność opon na zakrętach.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Snow sv-3 (275/45 r21 110v xl, osłona felgi (mfs)). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.