Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, udoskonalają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Znamionuje się ona w dodatku poprawioną trakcją podczas jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach oraz jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) ogranicza generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka ulepsza odprowadzanie wody i rozszerza przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują lepsze odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka powiększa przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka ulepsza odprowadzanie wody i rozszerza przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w zarysie piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko rozszerzają początkowe tarcie, lecz także uzupełniającą trakcję zapewniając stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony polepszają odprowadzanie wody i zwiększają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w sytuacji opon terenowych, boczne ścianki o znacznych rowkach, dodatkowo poprawiają przyczepność na lodzie i śniegu, a także rozszerzają skuteczność odprowadzania śniegu oraz trakcję na zaśnieżonych drogach.
technika trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) oferuje głębokie, średnie i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami udoskonaloną trakcję na lodzie/śniegu, w trakcie gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami udoskonaloną sztywność i sprawność opon na zakrętach.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Snow sv-3 (225/50 r17 98v xl, osłona felgi (mfs)). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.