Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, polepszają odprowadzanie wody w trakcie jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Cechuje się ona ponadto poprawioną trakcją podczas jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach i jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) zniża generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka ulepsza odprowadzanie wody i powiększa przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują lepsze odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka rozszerza przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka polepsza odprowadzanie wody i zwiększa przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w profilu piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko powiększają początkowe tarcie, ale także dodatkową trakcję zapewniając stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony udoskonalają odprowadzanie wody i zwiększają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w przypadku opon terenowych, boczne ścianki o obszernych rowkach, w dodatku polepszają przyczepność na lodzie i śniegu i zwiększają produktywność odprowadzania śniegu oraz trakcję na zaśnieżonych drogach.
technologia trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) proponuje głębokie, przeciętne i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami ulepszoną trakcję na lodzie/śniegu, w trakcie gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami udoskonaloną sztywność i skuteczność opon na zakrętach.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Snow sv-3 (195/65 r15 91t). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.