Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, poprawiają odprowadzanie wody w trakcie jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Charakteryzuje się ona również poprawioną trakcją podczas jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach oraz jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) ogranicza generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka polepsza odprowadzanie wody i powiększa przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują ulepszone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka rozszerza przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka polepsza odprowadzanie wody i powiększa przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w profilu piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko rozszerzają początkowe tarcie, lecz także dopełniającą trakcję zapewniając stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony polepszają odprowadzanie wody i powiększają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w przypadku opon terenowych, boczne ścianki o obszernych rowkach, dodatkowo udoskonalają przyczepność na lodzie i śniegu i rozszerzają sprawność odprowadzania śniegu, a także trakcję na zaśnieżonych drogach.
technologia trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) oferuje głębokie, średnie i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami lepszą trakcję na lodzie/śniegu, w trakcie gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami lepszą sztywność i produktywność opon na zakrętach.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla SV-3 225/45 R19 96 V XL 1 (rok 2022) - DOSTAWA. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.