Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, poprawiają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Znamionuje się ona ponadto poprawioną trakcją podczas jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach i jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) zniża generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka ulepsza odprowadzanie wody i rozszerza przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują ulepszone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka rozszerza przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka ulepsza odprowadzanie wody i rozszerza przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w profilu piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko powiększają początkowe tarcie, lecz także uzupełniającą trakcję gwarantując stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony poprawiają odprowadzanie wody i zwiększają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w sytuacji opon terenowych, boczne ścianki o pokaźnych rowkach, w dodatku udoskonalają przyczepność na lodzie i śniegu, a także powiększają efektywność odprowadzania śniegu i trakcję na zaśnieżonych drogach.
technologia trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) oferuje głębokie, średnie i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami lepszą trakcję na lodzie/śniegu, w trakcie gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami ulepszoną sztywność i produktywność opon na zakrętach.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Snow SV-3 (275/35 ZR20 102W XL, osłona felgi (MFS)). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.