Kierunkowy wzór i boczne rowki, odchodzące od środkowego żebra do obręczy opony, polepszają odprowadzanie wody podczas jazdy po mokrej nawierzchni przesuwając ją do środka opony, po obu stronach. Cechuje się ona także poprawioną trakcją w trakcie jazdy na lodzie/śniegu, dzięki zatrzymywaniu lodu i śniegu w rowkach, a także jego łatwiejszym usuwaniu.
Boczny rowek łączący nieregularny rowek wzdłużny (od wąskiego do szerokiego) zniża generowany hałas. Falisty wzór na dnie szerszego rowka poprawia odprowadzanie wody i rozszerza przestrzeń do zatrzymywania lodu/śniegu.
Przeplatające się podłużne rowki gwarantują udoskonalone odprowadzanie wody na mokrych drogach. Falisty wzór na dnie rowka rozszerza przechwytywanie lodu/śniegu i tarcie o podłoże. Trójkątny klocek bieżnika umieszczony na wewnętrznej ścianie podłużnego rowka ulepsza odprowadzanie wody i rozszerza przyczepność na mokrych drogach.
Rowki w zarysie piły, na bocznych na obręczy opony, nie tylko powiększają początkowe tarcie, ale także uzupełniającą trakcję gwarantując stabilność na zakrętach. Rowki na krawędzi opony poprawiają odprowadzanie wody i rozszerzają trakcję na śniegu.
Podobnie jak w sytuacji opon terenowych, boczne ścianki o sporych rowkach, na dodatek ulepszają przyczepność na lodzie i śniegu oraz powiększają skuteczność odprowadzania śniegu i trakcję na zaśnieżonych drogach.
technika trójwymiarowych nacięć (3D SIPE) proponuje głębokie, przeciętne i płytkie lamele w innym miejscu wzoru bloków.. Środkowe żebro z najgłębszymi lamelami ulepszoną trakcję na lodzie/śniegu, podczas gdy ściana boczna z najpłytszymi lamelami ulepszoną sztywność i sprawność opon na zakrętach.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Snow sv-3 (175/50 r15 75h, osłona felgi (mfs)). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.