adekwatny wybór do fachowych treningów i dla amatorów do pół-profesjonalnych wyścigów, w których zawodnicy, bez względu na rodzaj terenu, oczekują najwyższych osiągów, na każdym okrążeniu, istotnie w trakcie symulowanych warunków wyścigowych.
• Przyczepność i trakcja na każdym typie podłoża(od nawierzchni miękkich do twardych).
• perfekcyjnie dostosowana do treningów, optymalny kompromis pomiędzy osiągami, a trwałością.
• Projekt wzoru bieżnika wzorowany na wcześniejszych modelach, w porównaniu z poprzednikami zwiększona niepodatność bieżnika opony tylnej, a opona przednia podobna jest do modelu Scorpion MX Soft 410.
• Wielo-warstwowe opasanie gwarantuje dużą oporność na uszkodzenia i maksymalną elastyczność, która pochłania siły podczas skoków i pokonywania przeszkód.
• Szkoleniowe osiągi w każdym terenie, z stosownym zużyciem bieżnika, niepodatne na odkształcenia i gwarantujące wydłużoną wytrzymałość.
CECHA:
• Przednia opona ze specjalnie ułożonymi blokami bieżnika.
• Tylnia opona z blokami bieżnika w zarysie V.
• Jedno-warstwowy składnik.
EFEKT:
• Zoptymalizowana powierzchnia kontaktu z nawierzchnią.
• Zoptymalizowana powierzchnia kontaktu z nawierzchnią.
• Maksymalna odporność na uszkodzenia i przecięcia.
W PRAKTYCE:
• Maksymalna trakcja i precyzja prowadzenia na niepewnych nawierzchniach.
• zrównoważona trakcja i dobra przyczepność.
• Poczucie bezpieczeństwa i wysokie przebiegi.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Scorpion MX eXTra X (110/90-19 TT 62M tylne koło, NHS). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.