technika DuPont™ Kevlar® zapewnia doskonałą precyzyjność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów.
- Precyzja prowadzenia dzięki technice DuPont™ Kevlar®
- genialne prowadzenie i pokonywanie zakrętów
- wyśmienita przyczepność i skuteczność hamowania
PRECYZJA PROWADZENIA DZIĘKI KEVLAROWEJ technice
W oponie SP Sport Maxx TT zastosowano technikę DuPont™ Kevlar®, która oferuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta niezwykle wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co zwiększa precyzyjność prowadzenia. Z kolei technika Dunlop Touch Technology zapewnia nieprzeciętne czucie nawierzchni drogi.
znakomitE PROWADZENIE I POKONYWANIE ZAKRĘTÓW
kompozycja bieżnika opony Sport Maxx TT powoduje rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, ulepszając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, nawet przy obszernych prędkościach. Nieelastyczne klocki barku rozszerzają stabilność w trakcie zakręcania.
idealnA PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE
wyjątkowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego zapewnia niedoścignioną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika ponadto powiększa przyczepność, poprawiając kontrolę nad pojazdem przy prędkościach autostradowych.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje nad wyraz dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.zalety świetna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza oporność na aquaplaning.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i zapewnia obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wyśmienita stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna kompozycja bieżnika ze różnorodną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest szczególnie wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie wyśmienite utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka wytrzymałość na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
SYSTEM różnorodnYCH LAMELEK
Pogoda zimą może być wyjątkowo zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Rozmaite rodzaje lameli używane w oponach Dunlop, dopasowane do przeróżnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje nad wyraz korzystną przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty idealne hamowanie i przyspieszanie; wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony podczas przyspieszania, a także rozszerza jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.mocne strony nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie; znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, odporność na zużycie.
KEVLAR® W STOPCE OPONY
Boczne ściany wzmocnione włóknem Kevlarowym® zachowują adekwatną sztywność w wysokich temperaturach. Ulepszone wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy wykorzystywanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w wyniku czego nieprzeciętną przyczepność na mokrych i suchych drogach.atuty genialna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, skrupulatne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
źródło:https://www.dunlop.eu
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Opony Letnie SP SPORT MAXX TT 205/55 R16 91W. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.