technika DuPont™ Kevlar® zapewnia wspaniałą precyzyjność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów.
- Precyzja prowadzenia dzięki technologii DuPont™ Kevlar®
- nadzwyczajne prowadzenie i pokonywanie zakrętów
- idealna przyczepność i wydajność hamowania
PRECYZJA PROWADZENIA DZIĘKI KEVLAROWEJ technice
W oponie SP Sport Maxx TT wykorzystano technologię DuPont™ Kevlar®, która oferuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta szczególnie wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co rozszerza dokładność prowadzenia. Z kolei technika Dunlop Touch Technology gwarantuje wyśmienite czucie nawierzchni drogi.
doskonałE PROWADZENIE I POKONYWANIE ZAKRĘTÓW
budowa bieżnika opony Sport Maxx TT powoduje rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, polepszając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, nawet przy sporych szybkościach. Niesprężyste klocki barku rozszerzają stabilność podczas zakręcania.
wyśmienitA PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE
nieszablonowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego zapewnia niezrównaną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika na dodatek powiększa przyczepność, ulepszając kontrolę nad pojazdem przy szybkościach autostradowych.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i gwarantuje bardzo dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.atuty idealna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, że opona ulepszone prowadzenie i pokaźniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza wytrzymałość na aquaplaning.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także zagwarantuje większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna budowa bieżnika ze przeróżną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest bardzo wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie wyśmienite utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka wytrzymałość na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
SYSTEM najróżniejszYCH LAMELEK
Pogoda zimą może być wyjątkowo najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Różnorodne rodzaje lameli użytkowane w oponach Dunlop, przypasowane do najróżniejszych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje wyjątkowo prawidłową przyczepność wyjątkowo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety świetne hamowanie i przyspieszanie; duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony podczas przyspieszania oraz powiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie; wyśmienite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, oporność na zużycie.
KEVLAR® W STOPCE OPONY
Boczne ściany umocnione włóknem Kevlarowym® zachowują słuszną sztywność w wysokich temperaturach. Lepsze wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy używanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w rezultacie świetną przyczepność na mokrych i suchych drogach.atuty wyśmienita przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, precyzyjne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
źródło:https://www.dunlop.eu
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Opony Letnie SP SPORT MAXX TT 235/55 R17 99Y. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.