technologia DuPont™ Kevlar® zapewnia idealną staranność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów.
- Precyzja prowadzenia dzięki technologii DuPont™ Kevlar®
- doskonałe prowadzenie i pokonywanie zakrętów
- idealna przyczepność i produktywność hamowania
PRECYZJA PROWADZENIA DZIĘKI KEVLAROWEJ technice
W oponie SP Sport Maxx TT zaimplementowano technologię DuPont™ Kevlar®, która oferuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta wyjątkowo wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co zwiększa dokładność prowadzenia. Z kolei technologia Dunlop Touch Technology zagwarantuje nadzwyczajne czucie nawierzchni drogi.
nadzwyczajnE PROWADZENIE I POKONYWANIE ZAKRĘTÓW
kompozycja bieżnika opony Sport Maxx TT powoduje rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, polepszając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, nawet przy obfitych prędkościach. Niesprężyste klocki barku rozszerzają stabilność w trakcie zakręcania.
genialnA PRZYCZEPNOŚĆ I HAMOWANIE
unikatowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego zapewnia niedoścignioną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika na dodatek powiększa przyczepność, poprawiając kontrolę nad pojazdem przy szybkościach autostradowych.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje bardzo dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.mocne strony rewelacyjna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, iż opona ulepszone prowadzenie i pokaźniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza oporność na aquaplaning.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, idealna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna budowa bieżnika ze różnorodną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest szczególnie niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie idealne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka oporność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
SYSTEM różnYCH LAMELEK
Pogoda zimą może być niezwykle różna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Najróżniejsze typy lameli używane w oponach Dunlop, dopasowane do najróżniejszych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają produktywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje szczególnie dobrą przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie; duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania i zwiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.zalety wyśmienite hamowanie i przyspieszanie; świetne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, oporność na zużycie.
KEVLAR® W STOPCE OPONY
Boczne ściany umocnione włóknem Kevlarowym® zachowują adekwatną sztywność w wysokich temperaturach. Ulepszone wyczucie drogi i precyzja prowadzenia.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy użytkowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w wyniku czego rewelacyjną przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony rewelacyjna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, precyzyjne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
źródło:https://www.dunlop.eu
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Opony Letnie SP SPORT MAXX TT 225/55 R16 95W. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.