Centralne rowki o płytszej głębokości rozszerzają sztywność pionową/poprzeczną bloku, żeby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej zmniejszyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o wielkim kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i zmniejsza zużycie energii.
Dwustronna konstrukcja rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i gwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki zwiększają wydajność odprowadzania wody i zapewniają bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
budowa środkowego żebra poprawia jazdę na prostej drodze, a także właściwości jezdne. Obwodowa konstrukcja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i zniża hałas generowany poprzez boczne rowki.
użycie idealnej, dyspergowanej krzemionki i wyjątkowych dodatków wyraźnie zniża opór toczenia i zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu oryginalnej, plastikowej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która rozszerza frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich rozmiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Green Sport Eco-2+ (235/55 R19 105V XL osłona felgi (MFS)). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.