Centralne rowki o płytszej głębokości rozszerzają sztywność pionową/poprzeczną bloku, by zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej ograniczyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o sporym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i zniża zużycie energii.
Dwustronna budowa rowka poprzecznego na profilu barka zapobiega nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zagwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki powiększają wydajność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
konstrukcja środkowego żebra udoskonala jazdę na prostej drodze oraz atrybuty jezdne. Obwodowa konstrukcja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i ogranicza hałas generowany poprzez boczne rowki.
zastosowanie idealnej, dyspergowanej krzemionki i nieszablonowych dodatków znacznie zmniejsza opór toczenia oraz rozszerza przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu oryginalnej, plastikowej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która rozszerza frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Eco2+ 235/50r18 101y-300kmh xl. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.