Dunlop Sport Maxx RT atuty: - znakomicie trzymanie na mokrym
- Krótka droga hamowania
- genialna do jazdy sportowej
Opis opony: Pewna intensywna jazda dzięki przyczepności i produktywności hamowania na wyczynowym poziomie
- nieszablonowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
- Lepsza kontrola na zakrętach
- Krótsza droga hamowania przy sporych prędkościach
- budowa zapewniająca oszczędność paliwa
nadzwyczajna przyczepność Opona Sport Maxx RT zagwarantuje rewelacyjną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na potrzeby sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i rozszerzając przyczepność.
Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się stabilną jazdą przy dużych szybkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki zwiększają stabilność i kontrolę w trakcie pokonywania zakrętów.
Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach
nowoczesne bloki bieżnika Short Braking producenta Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w sytuacji jazdy z sporymi szybkościami. Zaprojektowane do prędkiej, intensywnej jazdy, te na dodatek wzmocnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.
Aerodynamiczny kształt
Opona Sport Maxx RT posiada lekką konstrukcję zniżającą opory toczenia, co obniża zużycie paliwa i emisję CO2.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zapewnia szczególnie dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która zawiera polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Powiększenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro udoskonala ogólną przyczepność.atuty wyśmienita przyczepność i skuteczność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt podczas energicznego hamowania. Umocniona sztywność pozwala utrzymać trafny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z obfitej prędkości.mocne strony Krótsza droga hamowania, istotnie przy wysokich prędkościach.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia wyjątkowo dobrą przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty wyśmienite hamowanie i przyspieszanie, obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.zalety wspaniała stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, iż opona ulepszone prowadzenie i obszerniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa wytrzymałość na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na precyzyjniejsze i innowacyjne reagowanie.atuty wyraźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony podczas przyspieszania i rozszerza jej odporność na zużycie eksploatacyjne.atuty wyśmienite hamowanie i przyspieszanie, świetne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sport maxx rt mfs xl 215/40 r17 87w. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.