Centralne rowki o płytszej głębokości rozszerzają sztywność pionową/poprzeczną bloku, aby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej obniżyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o dużym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i zniża zużycie energii.
Dwustronna kompozycja rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zapewnia odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki zwiększają produktywność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
budowa środkowego żebra poprawia jazdę na prostej drodze, a także atrybuty jezdne. Obwodowa konstrukcja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i obniża hałas generowany poprzez boczne rowki.
zastosowanie doskonałej, dyspergowanej krzemionki i unikatowych dodatków istotnie obniża opór toczenia i powiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu niepowtarzalnej, syntetycznej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która zwiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszelkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Green sport eco-2+ (235/50 zr19 99w). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.