Centralne rowki o płytszej głębokości rozszerzają sztywność pionową/poprzeczną bloku, żeby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej zmniejszyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o pokaźnym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i ogranicza zużycie energii.
Dwustronna budowa rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zagwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki rozszerzają wydajność odprowadzania wody i zapewniają bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
budowa środkowego żebra polepsza jazdę na prostej drodze, a także właściwości jezdne. Obwodowa kompozycja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, zapobiega rezonansowi rowków i obniża hałas generowany przez boczne rowki.
użycie wspaniałej, dyspergowanej krzemionki i wyjątkowych dodatków wyraźnie ogranicza opór toczenia i rozszerza przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu oryginalnej, syntetycznej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która rozszerza frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich rozmiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Eco-2+ 225/40r18 92 w xl. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.