Centralne rowki o płytszej głębokości powiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, żeby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej zniżyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o sporym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i obniża zużycie energii.
Dwustronna budowa rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zagwarantuje odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki rozszerzają efektywność odprowadzania wody i zapewniają bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
budowa środkowego żebra ulepsza jazdę na prostej drodze i atrybuty jezdne. Obwodowa budowa żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i zniża hałas generowany przez boczne rowki.
wykorzystanie nadzwyczajnej, dyspergowanej krzemionki i nieszablonowych dodatków znacznie obniża opór toczenia i zwiększa przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu unikalnej, syntetycznej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która powiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszelkich wymiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Eco-2+ 215/60r16 99 v xl. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.