Centralne rowki o płytszej głębokości powiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, by zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej ograniczyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o pokaźnym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i zmniejsza zużycie energii.
Dwustronna budowa rowka poprzecznego na profilu barka uniemożliwia nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zapewnia odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki powiększają wydajność odprowadzania wody i gwarantują bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
konstrukcja środkowego żebra poprawia jazdę na prostej drodze oraz parametry jezdne. Obwodowa kompozycja żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i zmniejsza hałas generowany przez boczne rowki.
wykorzystanie nadzwyczajnej, dyspergowanej krzemionki i wyjątkowych dodatków znacznie zniża opór toczenia, a także rozszerza przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zaimplementowaniu unikalnej, plastikowej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która zwiększa frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszystkich rozmiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla ECO2+ 235/55 R18 104VXL. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.