Dunlop Sport Maxx RT mocne strony: - znakomicie trzymanie na mokrym
- Krótka droga hamowania
- nieprzeciętna do jazdy sportowej
Opis opony: Pewna intensywna jazda dzięki przyczepności i produktywności hamowania na wyczynowym poziomie
- unikatowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
- Lepsza kontrola na zakrętach
- Krótsza droga hamowania przy znacznych prędkościach
- kompozycja zapewniająca oszczędność paliwa
wspaniała przyczepność Opona Sport Maxx RT gwarantuje znakomitą przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i powiększając przyczepność.
Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się stabilną jazdą przy wielkich szybkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki powiększają stabilność i kontrolę w trakcie pokonywania zakrętów.
Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach
nowoczesne bloki bieżnika Short Braking producenta Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z dużymi szybkościami. Zaprojektowane do szybkiej, dynamicznej jazdy, te ponadto wzmocnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.
Aerodynamiczny zarys
Opona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję zmniejszającą opory toczenia, co zniża zużycie paliwa i emisję CO2.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje wyjątkowo dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która zawiera polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Zwiększenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro ulepsza ogólną przyczepność.atuty wyśmienita przyczepność i efektywność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt w trakcie energicznego hamowania. Umocniona sztywność pozwala utrzymać optymalny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z pokaźnej szybkości.atuty Krótsza droga hamowania, niezwykle przy wysokich prędkościach.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje bardzo korzystną przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety znakomite hamowanie i przyspieszanie, szeroka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych szybkościach.mocne strony idealna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza oporność na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zagwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na skrupulatniejsze i progresywne reagowanie.atuty pokaźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także powiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie, wyśmienite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sport maxx rt 235/40 zr19 (96y) xl osłona felgi (mfs) bsw. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.