Zdjęcia produktu


SP Sport MAXX GT 235/50R18 97 V MFS, MO (Dunlop)

(niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa / B / C / 70 dB / 97 / V / R18 / 50 / 235)
Opony letnie Dunlop
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

669,97 zł
Sklep Oponytanio.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 669,97 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Oponytanio.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu SP Sport MAXX GT 235/50R18 97 V MFS, MO

perfekcyjna przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę





  • genialna przyczepność na suchej nawierzchni

  • dokładne prowadzenie i reagowanie na parametry nawierzchni

  • Wysoka stabilność podczas prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów





RUNONFLAT

technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną prędkością 80 km/h.



WYSOKA STABILNOŚĆ w trakcie szybkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW

Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich szybkościach, co polepsza jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.



skrupulatnE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA właściwości NAWIERZCHNI

technologia Dunlop Touch Technology łączy kilka innowacyjnych funkcji, które dokładne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje rozszerzenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co polepsza dokładność prowadzenia oraz ilość danych przekazywanych przez oponę do kierowcy.



nadzwyczajnA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technice

Opona Sport Maxx GT akcentuje się perfekcyjną przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika wykorzystano sadzy wykorzystywanej w oponach wyścigowych, co radykalnie ulepsza przyleganie do suchej nawierzchni i wydajność hamowania.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz zagwarantuje większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej skrupulatnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i większą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza odporność na aquaplaning.



PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI

Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz powiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony wyśmienite hamowanie i przyspieszanie; wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, odporność na zużycie.



BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)

Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na skrupulatniejsze i progresywne reagowanie.atuty wyraźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych prędkościach.zalety idealna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



RUNONFLAT

Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyposażonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego innowacyjnania.



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje bardzo dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.



MIESZANKA KRZEMIONKOWA

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia wyjątkowo dobrą przyczepność niezwykle na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety doskonałe hamowanie i przyspieszanie; pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest bardzo wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie wyśmienite utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka oporność na aquaplaning; udoskonalony kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



NANOCZĄSTECZKI

Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy stosowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w efekcie nieprzeciętną przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony idealna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, dokładne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.



żródło:https://www.dunlop.eu


Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Opony letnie
  • Producent

    Dunlop
  • Szerokość przekroju

    235
  • Wysokość profilu

    50
  • Średnica osadzenia

    R18
  • Indeks prędkości

    V
  • Indeks nośności

    97
  • Poziom emisji hałasu

    70 dB
  • Efektywność paliwowa

    C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni

    B
  • Mocne strony

    Niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa
  • Kod EAN

    3188649821716
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Dunlop SP Sport Maxx GT DSROF ( 235/50 R18 97V MOExtended, runflat ) (sklep Oponytanio.pl)
    669,97 zł Sklep Oponytanio.pl
    Przejdź do sklepu
  • Dunlop SP Sport Maxx GT ( 235/50 R18 97V MO ) (sklep Oponytanio.pl)
    911,94 zł Sklep Oponytanio.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 669,97 zł do 911,94 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla SP Sport MAXX GT 235/50R18 97 V MFS, MO. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Opony letnie