niedoścignione czucie drogi na mokrych i suchych nawierzchniach
- wspaniałe wyczucie drogi
- rewelacyjne zachowanie w deszczu
- staranne sterowanie na zakrętach
- Oszczędzająca paliwo i trwała
nieprzeciętnE WYCZUCIE DROGI
W oponie SP Fast Response wykorzystano technikę Dunlop Touch Technology. Jest to zbiór zaawansowanych rozwiązań, które zapewniają ulepszone przekazywanie informacji o nawierzchni do kierowcy. Bardziej płaski profil bieżnika sprawia rozszerzenie powierzchni styku z nawierzchnią, co poprawia precyzyjność prowadzenia na suchych i mokrych drogach. Na dodatek w celu poprawy wyczucia drogi wzmocniono połączenie opony z felgą.
wspaniałE ZACHOWANIE W DESZCZU
Ciesz się pewnym prowadzeniem na mokrych drogach. W bieżniku opony SP FastResponse zastosowano wielkie rowki, które ekspresowo usuwają wodę spod opon w trakcie deszczu. Pokaźnie ogranicza to ryzyko aquaplaningu. Mieszanka bieżnika zawiera dużo krzemionki. Poprawia ona przyczepność na mokrych nawierzchniach, wyraźnie skracając drogę hamowania.
starannE STEROWANIE NA ZAKRĘTACH
Dzięki udoskonalonemu przyleganiu do drogi opona szybciej reaguje na manewry kierowania i zakręcania. Asymetryczny bieżnik ma nieelastyczny bark, który dba o stabilność w zakrętach. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w łukowe.
OSZCZĘDZAJĄCA PALIWO I TRWAŁA
Mieszanka zastosowana w bieżniku ogranicza zużycie opon i straty energii. W rezultacie opona dłużej zachowuje cechy eksploatacyjne i zmniejsza zużycie paliwa.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.zalety świetna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona lepsze prowadzenie i większą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza oporność na aquaplaning.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni oraz zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co gwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i postępowe reagowanie.zalety istotnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze przeróżną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest szczególnie wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie znakomite utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka niepodatność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
żródło:https://www.dunlop.eu
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla FAST-R 195/65 R15 91 T MO - C, C, 2, 69dB. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.