zalety: - Oszczędność paliwa.
- wyśmienite trzymanie na mokrym.
- Komfort jazdy.
Opis opony: PRZYCZEPNOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW. - O 2,8 metra krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu ze przeciętnyą konkurencji.
- O 3 metry krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni w porównaniu ze przeciętnyą konkurencji.
- O 30% większa oszczędność paliwa w porównaniu z poprzedniczką.
- Niski poziom hałasu.
genialne właściwości na mokrej nawierzchni Opona Sport BluResponse posiada specjalną mieszankę polimerową, gwarantującą niezwykle dobrą przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Wielkie centralne rowki bieżnika błyskawicznie usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.
Krótka droga hamowania Klocki bieżnika zezwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do prędkiej, aktywnej jazdy, te dodatkowo wzmocnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.
budowa zmniejszająca zużycie paliwa Sport BluResponse znamionuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość tworzonego ciepła, co pozwala ograniczyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie.
Niski poziom hałasu Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku do średniego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy przeciętnej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – ale nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, wymiaru opon, ciśnienia w oponach i właściwości pojazdu. Wartość bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o średnie ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych prędkościach.zalety świetna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna kompozycja bieżnika ze najróżniejszą proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest nad wyraz odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie świetne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka oporność na aquaplaning, udoskonalony kontakt z jezdnią, pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, że opona ulepszone prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza oporność na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także zagwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wspaniała stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i nowoczesne reagowanie.atuty wyraźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Opony SP Sport Bluresponse 205/60 R 16 96V. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.