Zdjęcia produktu


SP MAXX GT 265/40 R21 105 Y (Dunlop)

(niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni / B / E / 70 dB / osobowy / 105 / Y / R21 / 40 / 265)
Opony letnie Dunlop
Dostepność na dzień 23.10.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

1,167,11 zł
Sklep Oponytanio.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 1,167,11 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Oponytanio.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu SP MAXX GT 265/40 R21 105 Y

wyśmienita przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę





  • genialna przyczepność na suchej nawierzchni

  • dokładne prowadzenie i reagowanie na atrybuty nawierzchni

  • Wysoka stabilność w trakcie szybkiej jazdy i pokonywania zakrętów





RUNONFLAT

technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną szybkością 80 km/h.



WYSOKA STABILNOŚĆ podczas prędkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW

Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich szybkościach, co ulepsza jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.



skrupulatnE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA atrybuty NAWIERZCHNI

technika Dunlop Touch Technology łączy kilka innowacyjnych funkcji, które dokładne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika sprawia zwiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co poprawia staranność prowadzenia oraz liczba danych przekazywanych przez oponę do kierowcy.



wspaniałA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technice

Opona Sport Maxx GT wyróżnia się nadzwyczajną przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika zastosowano sadzy używanej w oponach wyścigowych, co radykalnie polepsza przyleganie do suchej nawierzchni i sprawność hamowania.



SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i zapewnia większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, doskonała stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.



ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA

Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, iż opona lepsze prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza niepodatność na aquaplaning.



PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI

Ta mieszanka poprawia zachowanie opony podczas przyspieszania oraz powiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.zalety nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie; świetne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, odporność na zużycie.



BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)

Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i progresywne reagowanie.zalety znacznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.



OCHRANIACZ FELGI (MFS)

System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.



BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)

technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych szybkościach.mocne strony nieprzeciętna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.



RUNONFLAT

Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i zaopatrzonych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego postępowania.



SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY

Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.



MIESZANKA KRZEMIONKOWA

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia niezwykle dobrą przyczepność wyjątkowo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty idealne hamowanie i przyspieszanie; wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.



ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH

Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest wyjątkowo odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie nieprzeciętne utrzymanie na zakrętach.zalety Wysoka oporność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.



NANOCZĄSTECZKI

Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy stosowanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w efekcie rewelacyjną przyczepność na mokrych i suchych drogach.atuty wyśmienita przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, skrupulatne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.



żródło:https://www.dunlop.eu


Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Opony letnie
  • Producent

    Dunlop
  • Szerokość przekroju

    265
  • Wysokość profilu

    40
  • Średnica osadzenia

    R21
  • Indeks prędkości

    Y
  • Indeks nośności

    105
  • Typ pojazdu

    Osobowy
  • Poziom emisji hałasu

    70 dB
  • Efektywność paliwowa

    E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni

    B
  • Mocne strony

    Niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Dunlop SP Sport Maxx GT ( 265/40 ZR21 (105Y) XL B ) (sklep Oponytanio.pl)
    1167,11 zł Sklep Oponytanio.pl
    Przejdź do sklepu
  • Dunlop SP Sport Maxx GT ( 265/40 ZR21 (105Y) XL B, NST ) (sklep Oponytanio.pl)
    1726,61 zł Sklep Oponytanio.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 1167,11 zł do 1726,61 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla SP MAXX GT 265/40 R21 105 Y. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Opony letnie