nieprzeciętna przyczepność i wyczucie drogi na suchych nawierzchniach umożliwiające prawdziwie sportową jazdę
- genialna przyczepność na suchej nawierzchni
- skrupulatne prowadzenie i reagowanie na atrybuty nawierzchni
- Wysoka stabilność w trakcie prędkiej jazdy i pokonywania zakrętów
RUNONFLAT
technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km z maksymalną prędkością 80 km/h.
WYSOKA STABILNOŚĆ w trakcie prędkiEJ JAZDY I POKONYWANIA ZAKRĘTÓW
Opona Sport Maxx GT zachowuje swój kształt przy wysokich szybkościach, co polepsza jej stabilność i spowalnia zużycie. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w zakręty.
precyzyjnE PROWADZENIE I REAGOWANIE NA cechy NAWIERZCHNI
technologia Dunlop Touch Technology łączy kilka nowoczesnych funkcji, które dokładne prowadzenie i reagowanie na nawierzchnię. Bardziej płaski profil bieżnika sprawia zwiększenie powierzchni styku opony z nawierzchnią, co poprawia skrupulatność prowadzenia i ilość danych przekazywanych przez oponę do kierowcy.
rewelacyjnA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI DZIĘKI WYŚCIGOWEJ technice
Opona Sport Maxx GT uwydatnia się znakomitą przyczepnością do drogi. W mieszance bieżnika wykorzystano sadzy stosowanej w oponach wyścigowych, co radykalnie ulepsza przyleganie do suchej nawierzchni i wydajność hamowania.
SPŁASZCZONY PROFIL BIEŻNIKA
Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
ASYMETRYCZNY WZÓR BIEŻNIKA
Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa oporność na aquaplaning.
PODWÓJNA MIESZANKA KRZEMIONKI
Ta mieszanka udoskonala zachowanie opony podczas przyspieszania i powiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie; idealne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych; dobra przyczepność, oporność na zużycie.
BIEŻNIK WIELOKĄTOWY (MULTI RADIUS TREAD)
Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na precyzyjniejsze i nowoczesne reagowanie.atuty istotnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
OCHRANIACZ FELGI (MFS)
System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
BEZSZWOWA OPASKA NYLONOWA (JLB)
technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.zalety idealna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
RUNONFLAT
Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i zaopatrzonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego postępowania.
SPECJALNY SYSTEM OSADZANIA OBRĘCZY
Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje wyjątkowo dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
MIESZANKA KRZEMIONKOWA
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia bardzo korzystną przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie; znaczna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach; niski współczynnik zużycia.
ZMIENNA PROPORCJA POWIERZCHNI PŁASKICH I WYPUKŁYCH
Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze przeróżną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest wyjątkowo wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie wyśmienite utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka oporność na aquaplaning; udoskonalony kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
NANOCZĄSTECZKI
Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy wykorzystywanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując na skutek czego idealną przyczepność na mokrych i suchych drogach.mocne strony genialna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, dokładne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie.
żródło:https://www.dunlop.eu
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla SP Sport Maxx GT * ROF MFS 245/50 R18 100 W. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.