Opona o najwyższych osiągach zapewniająca krótką drogę hamowania w najważniejszych momentach
- Krótsza droga hamowania
- skrupulatne prowadzenie
- rozszerzona oszczędność paliwa
Ultrawydajna opona gwarantująca trafne hamowanie na mokrych i suchych nawierzchniach. Zmaksymalizuj osiągi swego samochodu dzięki ultrawydajnym oponom Eagle F1 Asymmetric 2. Dowiedz się więcej na temat jej doskonałych osiągów podczas hamowania, oszczędności paliwa i innych atutów.
staranne i potężne prowadzenie Zapewnij najlepsze osiągi swojego samochodu dzięki oponie opracowanej z myślą o zwiększaniu wydajności. Specjalna mieszanka krzemionkowa zagwarantuje bezusterkową przyczepność, jednocześnie na mokrej, jak i suchej nawierzchni, w trakcie gdy nieelastyczna osnowa opony pozwala na staranne kierowanie pojazdem choćby przy wysokiej szybkości.
bezawaryjne hamowanie na krótkich zwiększoną wytrzymałość i produktywność. Odcinkach technologia ActiveBraking pomaga momentalnie zatrzymać pojazd wtedy, gdy ma to największe znaczenie. Pokaźniejszy kontakt pomiędzy oponą i powierzchnią drogi wpływa na szerokie zmniejszenie drogi hamowania – aż do trzech metrów mniej na mokrej nawierzchni i do dwóch metrów mniej na suchej drodze, jak pokazują testy porównawcze z konkurencyjnymi produktami.*
Oszczędność paliwa obszerniejsza oszczędność paliwa wpływa na zmniejszenie kosztów i emisji CO2 – zaleta dla portfela i dla środowiska. Technika FuelSaving producenta Goodyear oznacza mniejszą masę opony i mniejszy opór podczas toczenia, co zapewnia zwiększoną wytrzymałość i sprawność.
Shorter braking distances on wet and dry roads Stop with confidence when split seconds count thanks to ActiveBraking technology, which increases tire contact with the road as you brake. In tests against leading competitors, the Eagle F1 Asymmetric 2 delivered three meters shorter braking on wet roads and two meters shorter on dry roads.*
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Eagle F1 Asymmetric 2 255/40 R17 94 Y. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.