Dunlop Sport Maxx RT mocne strony: - doskonale trzymanie na mokrym
- Krótka droga hamowania
- wyśmienita do jazdy sportowej
Opis opony: Pewna energiczna jazda dzięki przyczepności i produktywności hamowania na wyczynowym poziomie
- nieszablonowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
- Lepsza kontrola na zakrętach
- Krótsza droga hamowania przy znacznych szybkościach
- budowa zapewniająca oszczędność paliwa
genialna przyczepność Opona Sport Maxx RT gwarantuje rewelacyjną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i zwiększając przyczepność.
Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się zrównoważoną jazdą przy pokaźnych prędkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki rozszerzają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.
Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach
innowacyjne bloki bieżnika Short Braking firmy Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z obszernymi szybkościami. Zaprojektowane do prędkiej, energicznej jazdy, te ponadto usztywnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.
Aerodynamiczny zarys
Opona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję zniżającą opory toczenia, co zniża zużycie paliwa i emisję CO2.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia szczególnie dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która zawiera polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Powiększenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro poprawia ogólną przyczepność.zalety genialna przyczepność i skuteczność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt podczas aktywnego hamowania. Usztywniona sztywność pozwala utrzymać słuszny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z obszernej prędkości.zalety Krótsza droga hamowania, bardzo przy wysokich prędkościach.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia nad wyraz prawidłową przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie, spora przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych szybkościach.zalety nadzwyczajna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.atuty broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, że opona lepsze prowadzenie i obszerniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza oporność na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także gwarantuje większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, genialna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i postępowe reagowanie.zalety istotnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania i zwiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.zalety wyśmienite hamowanie i przyspieszanie, świetne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sp sport maxx rt 205/50 r16 87 w. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.