Dunlop Sport Maxx RT zalety: - doskonale trzymanie na mokrym
- Krótka droga hamowania
- świetna do jazdy sportowej
Opis opony: Pewna energiczna jazda dzięki przyczepności i sprawności hamowania na wyczynowym poziomie
- wyjątkowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
- Lepsza kontrola na zakrętach
- Krótsza droga hamowania przy obfitych prędkościach
- budowa zapewniająca oszczędność paliwa
wspaniała przyczepność Opona Sport Maxx RT zapewnia nadzwyczajną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i zwiększając przyczepność.
Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się jednostajną jazdą przy znacznych szybkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki rozszerzają stabilność i kontrolę w trakcie pokonywania zakrętów.
Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach
nowoczesne bloki bieżnika Short Braking marki Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w sytuacji jazdy z dużymi szybkościami. Zaprojektowane do szybkiej, dynamicznej jazdy, te ponadto wzmocnione bloki bieżnika powiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.
Aerodynamiczny kształt
Opona Sport Maxx RT posiada lekką konstrukcję obniżającą opory toczenia, co obniża zużycie paliwa i emisję CO2.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia wyjątkowo dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która gromadzi polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Rozszerzenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro ulepsza ogólną przyczepność.zalety znakomita przyczepność i skuteczność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt w trakcie intensywnego hamowania. Usztywniona sztywność pozwala utrzymać adekwatny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z obfitej prędkości.atuty Krótsza droga hamowania, szczególnie przy wysokich prędkościach.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje nad wyraz prawidłową przyczepność niezwykle na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, obfita przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich szybkościach.zalety nieprzeciętna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, iż opona udoskonalone prowadzenie i obszerniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa oporność na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, doskonała stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na staranniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony znacznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony podczas przyspieszania, a także powiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.zalety doskonałe hamowanie i przyspieszanie, doskonałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sp sport maxx rt 215/50 r17 91 y. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.