Wszechstronnie utalentowana opona do samochodów klasy przeciętnej i ekskluzywnych
- nadzwyczajne zachowanie w przeróżnych warunkach
- genialne prowadzenie przy obszernych prędkościach
- Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
- Cicha i komfortowa jazda
- perfekcyjne zachowanie w rozmaitych warunkach
SP Sport 01 łączy w jednej prekursorskiej konstrukcji trzy najważniejsze parametry decydujące o działaniu opony. Asymetryczny bieżnik podzielono na trzy odrębne strefy, które razem nadzwyczajną równowagę między sportowym prowadzeniem, dużą niepodatnością na aquaplaning i wysoki komfort prowadzenia.
nadzwyczajne prowadzenie przy sporych prędkościach Ciesz się płynną i stabilną jazdą na autostradach. Opona zachowuje zarys nawet przy wysokich szybkościach, gwarantując dokładne pokonywanie zakrętów. Asymetryczny wzór bieżnika powiększa stabilność na prostych odcinkach i zakrętach.
Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
Mieszanka krzemionkowa gwarantuje niezwykle prawidłową przyczepność skuteczność hamowania na suchych i mokrych drogach. Specjalny zarys klocków bieżnika pozwala na prędkie odprowadzanie wody nawet w ulewnym deszczu.
Cicha i komfortowa jazda
Ciesz się cichszą jazdą dzięki konstrukcji klocków bieżnika, która usuwa hałasy na najistotniej uciążliwych częstotliwościach. Wzór bieżnika zoptymalizowano pod kątem równomiernego ścierania, co udoskonala komfort jazdy i żywotność opony.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje bardzo dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST).technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i zaopatrzonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego postępowania.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych szybkościach.mocne strony nieprzeciętna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, iż opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza oporność na aquaplaning.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sp sport 01 245/45 r18 100wxl j jaguar mfs extra load dot 2010. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.