Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów.
- rewelacyjne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach
- znakomite hamowanie i przyspieszanie
- Wysoka odporność na zjawisko aquaplaningu
- Stabilność i komfort jazdy
idealne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za nieszablonowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technologia Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony mającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się wyjątkowo płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie potrzeby.
idealne hamowanie i przyspieszanie
Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych lepszą przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest również wyjątkowo trwała, co rozszerza żywotność opony.
Wysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu
Opona SP Sports Maxx wyjątkowo dobrze zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika szybko odprowadzają wodę spod kół, zmniejszając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach.
Stabilność i komfort jazdy
stabilne centralne żebra bieżnika zapewniają płynne i staranne prowadzenie przy wysokich prędkościach. Wzór bieżnika zniża poziom emitowanego hałasu, poprawiając komfort jazdy. Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także rozszerza jej oporność na zużycie eksploatacyjne.atuty wspaniałe hamowanie i przyspieszanie, genialne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia szczególnie dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych prędkościach.atuty nadzwyczajna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i progresywne reagowanie.mocne strony pokaźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania i zwiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.atuty nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie, znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sp sport maxx 255/40 r20 101 w xl mfs|mo 4x4/van. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.