Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów.
- rewelacyjne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach
- znakomite hamowanie i przyspieszanie
- Wysoka oporność na zjawisko aquaplaningu
- Stabilność i komfort jazdy
świetne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za unikatowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technika Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony mającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się niezwykle płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie potrzeby.
świetne hamowanie i przyspieszanie
Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych udoskonaloną przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest ponadto niezwykle trwała, co zwiększa żywotność opony.
Wysoka wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu
Opona SP Sports Maxx szczególnie należycie zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika momentalnie odprowadzają wodę spod kół, obniżając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach.
Stabilność i komfort jazdy
stabilne centralne żebra bieżnika zapewniają płynne i precyzyjne prowadzenie przy wysokich szybkościach. Wzór bieżnika zmniejsza poziom emitowanego hałasu, poprawiając komfort jazdy. Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka poprawia zachowanie opony podczas przyspieszania, a także powiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.atuty perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, perfekcyjne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.zalety nieprzeciętna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i postępowe reagowanie.zalety znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka poprawia zachowanie opony podczas przyspieszania oraz rozszerza jej odporność na zużycie eksploatacyjne.zalety znakomite hamowanie i przyspieszanie, znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla SP Sport Maxx 275/50 R20 113 W XL MFS|MO osobowy. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.