- najkorzystniejsza w klasie przyczepność na mokrej nawierzchni*
- Najwyższe oceny na etykiecie UE
- unikatowa oporność na zużycie
Zaprojektowana z myślą o zapewnianiu kontroli nawet w trudnych warunkach drogowych. Proponuje ona najlepsze w swej klasie atrybuty w zakresie hamowania i pokonywania zakrętów.
ZOPTYMALIZOWANY WZÓR BIEŻNIKA
znaczne szczeliny w barku bieżnika ułatwiają przekierowywanie wody, a zoptymalizowane rozmieszczenie wypustek w jego środkowej części zagwarantuje odprowadzanie wody w środkowym punkcie styku. Połączenia między klockami barku zwiększają niepodatność na odkształcenia, równoważąc nacisk na bark podczas hamowania.
udoskonalonA OSNOWA
unikatowe wzmocnienie ze stali i niesprężystego poliestru zapewnia nieprzeciętne prowadzenie i zmniejsza opory toczenia, co przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2.
NOWA technika TWORZENIA MIESZANKI
Nowa technologia upraszcza rozprowadzanie krzemionki w wysokokrzemionkowej mieszance Nano Pro-Tech™. Synergiczne połączenie udoskonalonego bieżnika i skuteczniejszej mieszanki przekłada się na najwyższe przyleganie w punkcie styku, rozszerzając przyczepność na mokrej nawierzchni.
*W porównaniu z czterema konkurencyjnymi oponami z tego samego segmentu: Michelin Primacy 3, Continental Premium Contact 5, Goodyear Efficient Grip Performance, Pirelli Cinturato P7. Test przeprowadzony poprzez TÜV SÜD na zlecenie Bridgestone na torze ATP Papenburg pomiędzy kwietniem a lipcem 2017 r. Na oponach 205/55 R16 91V. Opony zakupione na rynku europejskim przez TÜV SÜD. Samochód testowy: VW Golf 7. Raport nr 713112819
źródło: https://www.bridgestone.pl
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Turanza T005 (315/35 R20 110Y XL). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.