przeznaczona do aut sportowych opona klasy premium o doskonałych osiągach na suchej nawierzchni
- rewelacyjna przyczepność na suchej drodze
- wydajne pokonywanie zakrętów choćby przy dużych przeciążeniach
- Precyzja prowadzenia
- Stabilność toru jazdy przy wysokiej prędkości
nieprzeciętnA STABILNOŚĆ PRZY znacznyCH szybkośCIACH
Specjalna budowa opony gwarantuje stałą przyczepność w całym zakresie jej indeksu prędkości, co zapewnia stabilność i pierwszorzędne osiągi choćby podczas szybkiej jazdy.
FANTASTYCZNA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
Zoptymalizowana siła tarcia między oponą a nawierzchnią drogi zapewnia nieprzeciętną przyczepność na suchej szosie.
ekstremalnA PRECYZJA PROWADZENIA
Ciesz się precyzją kierowania i pełną kontrolą dzięki równomiernemu rozłożeniu nacisku na powierzchnię styku opony z nawierzchnią.
LEPSZA STABILNOŚĆ W ZAKRĘTACH PRZY obfityCH PRZECIĄŻENIACH
Dzięki zwiększonej sztywności bocznej, stabilności bloków bieżnika i wytrzymałości na uginanie opona Sport Maxx Race 2 zachowuje stabilność choćby przy nad wyraz znacznych przeciążeniach.
MOSTKI W PIERWSZYM ROWKU BIEŻNIKA
Mostki w pierwszym rowku bieżnika, zainspirowane konstrukcjami wsporczymi występującymi w naturze, zwiększają sztywność opony bez użytkowania obszerniejszej ilości gumy. Tak zbudowana opona jest niesprężysta i lekka, co przekłada się na szybkość jazdy i inne osiągi.
MIESZANKA GUMOWA OPRACOWANA DZIĘKI DOŚWIADCZENIOM Z TORÓW WYŚCIGOWYCH
Specjalna, opracowana na bazie opon wyścigowych mieszanka rozgrzewa się szybciej aniżeli gumy o standardowym składzie, zwiększając siłę tarcia między oponą a nawierzchnią drogi, co udoskonala przyczepność i gwarantuje równomierne ścieranie bieżnika.
HYBRYDOWA powłoka Z DOMIESZKĄ ARAMIDOWĄ
Opona powlekana jest hybrydową powłoką z domieszką włókien aramidowych, która pozwala zachować stałą przyczepność niezależnie od szybkości. Dzięki temu opona dłużej zachowuje wyśmienitą stabilność, choćby w sytuacji szczególnie dynamicznej jazdy.
ZOPTYMALIZOWANY KONTUR OPONY
Dzięki udoskonaleniu kształtu swej sportowej opony Dunlop powiększył jej sztywność i ograniczył siłę oporu toczenia. Dzięki trafnie rozłożonemu naciskowi na powierzchnię styku opony z nawierzchnią kierowca lepiej czuje auto w zakrętach i może bardziej skrupulatnie nim kierować.
żródło:https://www.dunlop.eu
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sport Maxx Race 2 (295/30 ZR20 (101Y) XL N1). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.