Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów. Świetne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach idealne hamowanie i przyspieszanie Wysoka odporność na zjawisko aquaplaningu Stabilność i komfort jazdy perfekcyjne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za unikatowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technologia Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony mającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się wyjątkowo płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie zapotrzebowania. Wyśmienite hamowanie i przyspieszanie Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych ulepszoną przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest dodatkowo bardzo trwała, co powiększa żywotność opony.Wysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu Opona SP Sports Maxx wyjątkowo prawidłowo zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika błyskawicznie odprowadzają wodę spod kół, zniżając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach. Stabilność i komfort jazdy stabilne centralne żebra bieżnika zapewniają płynne i staranne prowadzenie przy wysokich prędkościach. Wzór bieżnika ogranicza poziom emitowanego hałasu, ulepszając komfort jazdy. Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania i powiększa jej wytrzymałość na zużycie eksploatacyjne.atuty znakomite hamowanie i przyspieszanie, nieprzeciętne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, niepodatność na zużycie. Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.zalety nadzwyczajna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i postępowe reagowanie.mocne strony wyraźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów. Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka poprawia zachowanie opony podczas przyspieszania oraz rozszerza jej odporność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, znakomite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Dunlop SP Sport Maxx (215/35 ZR18 84W XL), 514946. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.