wspaniała przyczepność i prowadzenie na suchych nawierzchniach — to, co w sportowych samochodach liczy się ulepszona przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni precyzyjne prowadzenie przy sporych prędkościach Wysoka wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu pokaźniejszy komfort prowadzenia ulepszona przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni Opona SP Sport Maxx GT 600 gwarantuje wspaniałą przyczepność na mokrych i suchych drogach, umożliwiając bezpieczną sportową jazdę. Krzemionka zawarta w mieszance bieżnika odpowiada za pewność prowadzenia w deszczu. Z kolei cząsteczki węgla rozszerzają przyczepność na suchej nawierzchni, polepszając produktywność hamowania i przyspieszania. Komfort jazdy technologia bezszwowej opaski nylonowej opracowana poprzez producenta Dunlop gwarantuje utrzymanie kształtu opony przy wysokich prędkościach. Efektem jest bardziej płynna jazda i udoskonalona kontrola przy pokonywaniu zakrętów. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i wyekwipowanych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego innowacyjnania. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych prędkościach.zalety świetna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Dunlop SP Sport Maxx GT600 DSST (285/35 ZR20 (104Y) XL runflat). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.