wyśmienita przyczepność i prowadzenie na suchych nawierzchniach — to, co w sportowych samochodach liczy się lepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni skrupulatne prowadzenie przy obfitych szybkościach Wysoka niepodatność na zjawisko aquaplaningu pokaźniejszy komfort prowadzenia lepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni Opona SP Sport Maxx GT 600 zagwarantuje wspaniałą przyczepność na mokrych i suchych drogach, umożliwiając bezpieczną sportową jazdę. Krzemionka zawarta w mieszance bieżnika odpowiada za pewność prowadzenia w deszczu. Z kolei cząsteczki węgla powiększają przyczepność na suchej nawierzchni, ulepszając skuteczność hamowania i przyspieszania. Komfort jazdy technologia bezszwowej opaski nylonowej opracowana przez firmę Dunlop zagwarantuje utrzymanie kształtu opony przy wysokich szybkościach. Rezultatem jest bardziej płynna jazda i ulepszona kontrola przy pokonywaniu zakrętów. RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i zaopatrzonych w wydajny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego progresywnania. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych prędkościach.atuty wspaniała stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Dunlop SP Sport Maxx GT600 DSST (285/35 ZR20 (104Y) XL NR1, runflat). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.