technika DuPont™ Kevlar® zagwarantuje wspaniałą precyzyjność prowadzenia. Opona do usportowionych samochodów. Precyzja prowadzenia dzięki technologii DuPont™ Kevlar nadzwyczajne prowadzenie i pokonywanie zakrętów perfekcyjna przyczepność i sprawność hamowania Precyzja prowadzenia dzięki Kevlar Owej technice W oponie SP Sport Maxx TT zaimplementowano technikę DuPont™ Kevlar®, która oferuje zupełnie nowy poziom parametrów trakcyjnych. Ta bardzo wytrzymała mieszanka usztywnia boczne ściany opony, co zwiększa staranność prowadzenia. Z kolei technika Dunlop Touch Technology gwarantuje znakomite czucie nawierzchni drogi.nadzwyczajne prowadzenie i pokonywanie zakrętów konstrukcja bieżnika opony Sport Maxx TT powoduje rozkładanie nacisku równomiernie na całą powierzchnię styku opony z nawierzchnią, udoskonalając prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach. Płynne przechodzenie od jazdy na wprost do skrętu daje kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie, nawet przy obszernych prędkościach. Sztywne klocki barku rozszerzają stabilność w trakcie zakręcania. Idealna przyczepność i hamowanieUnikatowa mieszanka bieżnika zawierająca system nanocząsteczek pochodzący wprost ze sportu samochodowego gwarantuje niezrównaną przyczepność i krótką drogę hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach. Asymetryczny układ rowków bieżnika na dodatek rozszerza przyczepność, udoskonalając kontrolę nad pojazdem przy szybkościach autostradowych. Specjalny system osadzania obręczy Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy. Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje nad wyraz dobrą przyczepność stanowczo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony wspaniałe hamowanie i przyspieszanie, spora przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia. Nanocząsteczki. Mieszanka bieżnika z dodatkiem nanocząsteczek specjalnej sadzy używanej w oponach wyścigowych. Nanocząsteczki są łączone z żywicami i polimerami, gwarantując w wyniku czego świetną przyczepność na mokrych i suchych drogach.zalety genialna przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach, precyzyjne hamowanie i łagodne, równomierne zużycie. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych szybkościach.zalety nieprzeciętna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie. Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna kompozycja bieżnika ze najróżniejszą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest niezwykle niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie wspaniałe utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka oporność na aquaplaning, udoskonalony kontakt z jezdnią, większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania. Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, że opona ulepszone prowadzenie i pokaźniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza odporność na aquaplaning. Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wyśmienita stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni. Kevlar® w stopce opony. Boczne ściany usztywnione włóknem Kevlarowym® zachowują adekwatną sztywność w wysokich temperaturach. Udoskonalone wyczucie drogi i precyzja prowadzenia. System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być niezwykle najróżniejsza. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Różnorodne warianty lameli stosowane w oponach Dunlop, dopasowane do rozmaitych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają skutecznie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych. Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania, a także powiększa jej niepodatność na zużycie eksploatacyjne.zalety nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, wspaniałe prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla SP Sport Maxx TT DSST (195/55 R16 87V *, runflat), 526719. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.