dedykowana do aut sportowych opona klasy premium o znakomitych osiągach na suchej nawierzchni
- nadzwyczajna przyczepność na suchej drodze
- produktywne pokonywanie zakrętów choćby przy dużych przeciążeniach
- Precyzja prowadzenia
- Stabilność toru jazdy przy wysokiej prędkości
perfekcyjnA STABILNOŚĆ PRZY znacznyCH szybkośCIACH
Specjalna konstrukcja opony zapewnia stałą przyczepność w całym zakresie jej indeksu szybkości, co zagwarantuje stabilność i pierwszorzędne osiągi nawet podczas prędkiej jazdy.
FANTASTYCZNA PRZYCZEPNOŚĆ NA SUCHEJ NAWIERZCHNI
Zoptymalizowana siła tarcia między oponą a nawierzchnią drogi zagwarantuje wyśmienitą przyczepność na suchej szosie.
skrajnA PRECYZJA PROWADZENIA
Ciesz się precyzją kierowania i pełną kontrolą dzięki równomiernemu rozłożeniu nacisku na powierzchnię styku opony z nawierzchnią.
LEPSZA STABILNOŚĆ W ZAKRĘTACH PRZY obszernyCH PRZECIĄŻENIACH
Dzięki zwiększonej sztywności bocznej, stabilności bloków bieżnika i odporności na uginanie opona Sport Maxx Race 2 zachowuje stabilność nawet przy niezwykle obfitych przeciążeniach.
MOSTKI W PIERWSZYM ROWKU BIEŻNIKA
Mostki w pierwszym rowku bieżnika, natchnione budowami wsporczymi występującymi w naturze, rozszerzają sztywność opony bez stosowania pokaźniejszej ilości gumy. Tak zbudowana opona jest sztywna i lekka, co przekłada się na szybkość jazdy i inne osiągi.
MIESZANKA GUMOWA OPRACOWANA DZIĘKI DOŚWIADCZENIOM Z TORÓW WYŚCIGOWYCH
Specjalna, opracowana na bazie opon wyścigowych mieszanka rozgrzewa się szybciej niżeli gumy o standardowym składzie, zwiększając siłę tarcia między oponą a nawierzchnią drogi, co poprawia przyczepność i zapewnia równomierne ścieranie bieżnika.
HYBRYDOWA warstwa Z DOMIESZKĄ ARAMIDOWĄ
Opona powlekana jest hybrydową warstwą z domieszką włókien aramidowych, która pozwala zachować stałą przyczepność niezależnie od szybkości. Dzięki czemu opona dłużej zachowuje wspaniałą stabilność, nawet w sytuacji niezwykle dynamicznej jazdy.
ZOPTYMALIZOWANY KONTUR OPONY
Dzięki udoskonaleniu kształtu swej sportowej opony Dunlop rozszerzył jej sztywność i obniżył siłę oporu toczenia. Dzięki trafnie rozłożonemu naciskowi na powierzchnię styku opony z nawierzchnią kierowca lepiej czuje auto w zakrętach i może bardziej precyzyjnie nim kierować.
żródło:https://www.dunlop.eu
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sport Maxx Race 2 (305/30 ZR20 (103Y) XL N1). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.