nadzwyczajna przyczepność i prowadzenie na suchych nawierzchniach — to, co w sportowych samochodach liczy się najbardziej
- Lepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
- precyzyjne prowadzenie przy znacznych prędkościach
- Wysoka oporność na zjawisko aquaplaningu
- pokaźniejszy komfort prowadzenia
Lepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
Opona SP Sport Maxx GT 600 zapewnia rewelacyjną przyczepność na mokrych i suchych drogach, umożliwiając bezpieczną sportową jazdę. Krzemionka zawarta w mieszance bieżnika odpowiada za pewność prowadzenia w deszczu. Z kolei cząsteczki węgla rozszerzają przyczepność na suchej nawierzchni, polepszając sprawność hamowania i przyspieszania.
Komfort jazdy
technologia bezszwowej opaski nylonowej opracowana poprzez firmę Dunlop gwarantuje utrzymanie kształtu opony przy wysokich prędkościach. Efektem jest bardziej płynna jazda i udoskonalona kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego nowoczesnania.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.atuty genialna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla SP Sport Maxx GT600 DSST (255/40 ZR20 (101Y) XL NR1, runflat). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.