mocne strony: - Oszczędność paliwa.
- rewelacyjne trzymanie na mokrym.
- Komfort jazdy.
Opis opony: PRZYCZEPNOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW. - O 2,8 metra krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu ze średnią konkurencji.
- O 3 metry krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni w porównaniu ze średnią konkurencji.
- O 30% większa oszczędność paliwa w porównaniu z poprzedniczką.
- Niski poziom hałasu.
znakomite cechy na mokrej nawierzchni Opona Sport BluResponse gromadzi specjalną mieszankę polimerową, gwarantującą nad wyraz prawidłową przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Spore centralne rowki bieżnika prędko usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.
Krótka droga hamowania Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do prędkiej, energicznej jazdy, te na dodatek umocnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.
konstrukcja ograniczająca zużycie paliwa Sport BluResponse znamionuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość stworzonego ciepła, co pozwala zmniejszyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie.
Niski poziom hałasu Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku do przeciętnego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy średniej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – lecz nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, wymiaru opon, ciśnienia w oponach i atrybuty pojazdu. Cena bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o przeciętne ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych prędkościach.mocne strony doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.zalety chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna budowa bieżnika ze najróżniejszą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest nad wyraz wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie nieprzeciętne utrzymanie na zakrętach.atuty Wysoka odporność na aquaplaning, ulepszony kontakt z jezdnią, pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, że opona udoskonalone prowadzenie i większą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza oporność na aquaplaning.
Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także gwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, genialna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co gwarantuje większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i postępowe reagowanie.atuty znacznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sport BluResponse (215/50 R17 95V XL). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.