DATA PRODUKCJI OPON przekazanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technicznE"Michelin zaprezentował pierwszą letnią oponę mającą jednocześnie homologację zimową, co potwierdza umieszczone na boku opony logo 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake).
Oznacza to, iż ta opona może być stosowana zimą również w krajach gdzie opony zimowe są obowiązkowe.MICHELIN CrossClimate daje początek nowej kategorii opon. W przeciwieństwie do opon całorocznych, których osiągi w lecie i zimie są konsekwencją technologicznego kompromisu, MICHELIN CrossClimate uzyskała najwyższą klasę „A" przyczepności do mokrej nawierzchni jednocześnie wg kryteriów oceny opon letnich jak i zimowych.
MICHELIN CrossClimate to połączenie technologii opon zimowych i letnich - do tej pory uważane za niemożliwe do zastosowania w jednej oponie. Ta nowoczesna opona dopasowuje swoje atrybuty do warunków pogodowych dzięki zastosowaniu nowatorskiej konstrukcji bieżnika i wykorzystaniu inteligentnych elastomerów.MICHELIN CrossClimate jest pierwszą letnią oponą homologowaną do korzystania w warunkach zimowych.Opona pozostała poddana testom i ocenom przez niezależne organizacje: TUV-Sud Product Service i DEKRA Test Center i UTAC-CERAM Group.
Potwierdziły one najwyższe osiągi zarówno letnie jak i zimowe, a także przewagę nad oponami całorocznymi dostępnymi na rynku - między innymi kluczowym dla bezpieczeństwa obszarze hamowania na suchej nawierzchniOsiągi uzyskiwane poprzez nową oponę MICHELIN CrossClimate to wynik połączenia trzech zaawansowanych technice.nowoczesna mieszanka bieżnika:- Powierzchnia bieżnika jest szczególnie sprężysta dzięki czemu może przylegać do najmniejszych nierówności nawierzchni we wszelkich warunkach - na drodze suchej, mokrej i pokrytej śniegiem.- Opona ma niskie opory toczenia.
Inżynierowie Michelin zredukowali wytwarzanie ciepła dzięki zaimplementowaniu krzemionki najnowszej generacji, która została dodana do mieszanki gumowej znajdującej się bezpośrednio pod bieżnikiem.wyjątkowe połączenie kierunkowej rzeźby bieżnika z niestandardowym położeniem samoblokujących się lameli 3D.- Lamele 3D biegnące wzdłuż klocków bieżnika posiadają położenie typowe dla opony letniej, a równocześnie charakteryzuje je budowa i geometria lameli zimowych Michelin.
Ich geometria jest wyjątkowo skomplikowana, są pofalowane, a ich szerokość się zmienia. W warunkach zimowych lamele powodują efekt "pazura"- wczepiając się w śnieg i zwiększając trakcję....
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Crossclimate (235/60 r18 107w xl suv). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.