Bezpieczeństwo i spokój w każdych warunkach pogodowych
- Droga hamowania latem zbliżona do opon letnich (1)
- znakomita przyczepność na mokrej nawierzchni w każdych warunkach pogodowych zimą i latem (2)
- Zimą dopuszczona do wykorzystywania na zaśnieżonych drogach (3
Mobilność na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra, abyś za każdym razem dotarł do celu
- nowe opony zapewniają trakcję na tym samym poziomie, jak całoroczne opony klasy premium o najwyższych osiągach (4)
- Opony zużyte zapewniają trakcję na śniegu na tym samym poziomie, jak w połowie zużyte opony klasy premium głównych konkurentów (4),(5).
obfity przebieg, dzięki któremu skorzystasz z bezpieczeństwa i mobilności aż do ostatniego kilometra
- solidność opony obszerniejsza od trwałości MICHELIN Energy Saver+, najkorzystniejszej opony letniej w swej klasie (6)(7)
- trwałość dłuższa choćby o 25% od średniej trwałości dostępnych na rynku całorocznych opon klasy premium (6)
progresywna mieszanka gumowa gwarantująca bezpieczeństwo w każdych warunkach pogodowych (1,2,3)
sprężysta mieszanka bieżnika zagwarantuje przyczepność do podłoża niezależnie od temperatury.
zrównoważone motywy bieznika ze sfazowanymi krawędziami słuszne bezpieczeństwo na suchej nawierzchni (2)
niesprężyste klocki ze sfazowanymi krawędziami powiększają sprawność hamowania.
oryginalna rzeźba bieżnika zwiększająca mobilność na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra(4) i optymalizująca przebiegi opony (6)
unikalna rzeźba trwałego bieżnika w kształcie litery V maksymalizuje efekt zazębiania naśniegu od pierwszego do ostatniego kilometra.
Bieżnik o szerokiej sztywności przedłuża wytrzymałość opony.
Lamele wysokiej wydajnści dla bezpieczeństwa w lecie (1,2) i mobilności na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra (4)
Samoblokujące się lamele 3D na całej wysokości motywów bieżnika długotrwałą mobilność na śniegu i wydajne hamowanie na suchej nawierzchni
Wraz z zużywaniem się opony w jej bieżniku pojawiają się kanay zapewniające długofalową przyczepność na zaśnieżonych drogach
(1) Droga hamowania MICHELIN CrossClimate+ jest taka sama, jak droga hamowania MICHELIN CrossClimate (na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin we wrześniu 2016 r. Na oponach w wymiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7). Droga hamowania MICHELIN CrossClimate na suchej nawierzchni jest zbliżona do drogi hamowania referencyjnej opony letniej (test porównawczy przeprowadzony przez AutoBild na oponach w rozmiarze 205/55 R16 opublikowany 30 września 2016 r.).
(2) Klasa B hamowania na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.
(3) Oznaczenie certyfikatu zimowego 3PMSF (3 szczyty górskie i płatek śniegu).
(4) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TestWorld na zlecenie Michelin w lipcu 2016 r. Na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7 w porównaniu z GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 oraz PIRELLI Cinturato All Season. (5) Zużycie oznacza 2,1 mm głębokości bieżnika. Stan pośredni oznacza 4 mm głębokości bieżnika. (6) Na podstawie wyników testu przeprowadzonego poprzez Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin w okresie od lipca do sierpnia 2016 r. Na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7. Rynek całorocznych opon klasy premium składa się z 5 opon: GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2, PIRELLI Cinturato All Season, VREDESTEIN Quatrac 5, NOKIAN Weatherproof i HANKOOK Kinergy 4S). (7) MICHELIN Energy Saver+ jest najlepszą oponą w klasie opon letnich z rezultatem 0,5 w testach trwałości ADAC z 2015 r. W porównaniu z oponami letnimi w wymiarze 205/55R16.
źródło: https://www.michelin.pl
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Crossclimate + (175/60 r14 83h xl). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.