Bezpieczeństwo i spokój w każdych warunkach pogodowych
- Droga hamowania latem zbliżona do opon letnich (1)
- wyśmienita przyczepność na mokrej nawierzchni w każdych warunkach pogodowych zimą i latem (2)
- Zimą dopuszczona do użytkowania na zaśnieżonych drogach (3
Mobilność na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra, abyś zawsze dotarł do celu
- nowe opony zapewniają trakcję na tym samym poziomie, jak całoroczne opony klasy premium o najwyższych osiągach (4)
- Opony zużyte zapewniają trakcję na śniegu na tym samym poziomie, jak w połowie zużyte opony klasy premium głównych konkurentów (4),(5).
znaczny przebieg, dzięki któremu skorzystasz z bezpieczeństwa i mobilności aż do ostatniego kilometra
- odporność opony większa od trwałości MICHELIN Energy Saver+, najkorzystniejszej opony letniej w swojej klasie (6)(7)
- solidność dłuższa nawet o 25% od średniej trwałości dostępnych na rynku całorocznych opon klasy premium (6)
innowacyjna mieszanka gumowa gwarantująca bezpieczeństwo w każdych warunkach pogodowych (1,2,3)
elastyczna mieszanka bieżnika zapewnia przyczepność do podłoża niezależnie od temperatury.
jednostajne motywy bieznika ze sfazowanymi krawędziami słuszne bezpieczeństwo na suchej nawierzchni (2)
sztywne klocki ze sfazowanymi krawędziami zwiększają skuteczność hamowania.
unikalna rzeźba bieżnika rozszerzająca mobilność na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra(4) i optymalizująca przebiegi opony (6)
niepowtarzalna rzeźba trwałego bieżnika w kształcie litery V maksymalizuje efekt zazębiania naśniegu od pierwszego do ostatniego kilometra.
Bieżnik o szerokiej sztywności przedłuża trwałość opony.
Lamele wysokiej sprawnści dla bezpieczeństwa w lecie (1,2) i mobilności na śniegu od pierwszego do ostatniego kilometra (4)
Samoblokujące się lamele 3D na całej wysokości motywów bieżnika długotrwałą mobilność na śniegu i efektywne hamowanie na suchej nawierzchni
Wraz z zużywaniem się opony w jej bieżniku pojawiają się kanay gwarantujące długofalową przyczepność na zaśnieżonych drogach
(1) Droga hamowania MICHELIN CrossClimate+ jest taka sama, jak droga hamowania MICHELIN CrossClimate (na podstawie wyników testów przeprowadzonych poprzez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin we wrześniu 2016 r. Na oponach w wymiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7). Droga hamowania MICHELIN CrossClimate na suchej nawierzchni jest zbliżona do drogi hamowania referencyjnej opony letniej (test porównawczy przeprowadzony przez AutoBild na oponach w rozmiarze 205/55 R16 opublikowany 30 września 2016 r.).
(2) Klasa B hamowania na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.
(3) Oznaczenie dokumentu zimowego 3PMSF (3 szczyty górskie i płatek śniegu).
(4) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TestWorld na zlecenie Michelin w lipcu 2016 r. Na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7 w porównaniu z GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 i PIRELLI Cinturato All Season. (5) Zużycie oznacza 2,1 mm głębokości bieżnika. Stan pośredni oznacza 4 mm głębokości bieżnika. (6) Na podstawie wyników testu przeprowadzonego przez Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin w okresie od lipca do sierpnia 2016 r. Na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7. Rynek całorocznych opon klasy premium składa się z 5 opon: GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2, PIRELLI Cinturato All Season, VREDESTEIN Quatrac 5, NOKIAN Weatherproof i HANKOOK Kinergy 4S). (7) MICHELIN Energy Saver+ jest najkorzystniejszą oponą w klasie opon letnich z konsekwencją 0,5 w testach trwałości ADAC z 2015 r. W porównaniu z oponami letnimi w rozmiarze 205/55R16.
źródło: https://www.michelin.pl
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Opona CROSSCLIMATE+ 185/60R14 86H XL 2018. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.